LEVERINGSVOORWAARDEN VAN HYGIENESUPPLY.NL

Bestellingen via de website worden in Nederland of België geleverd.

Voor het bezorgen van bestellingen berekenen wij onderstaande kosten:

  • Van €0 tot €150 (netto, excl. btw) – € 7,25 (excl. btw) verzendkosten
  • Boven de €150 (netto, excl. btw) – Gratis Verzending

 

De te leveren goederen worden geleverd over de eerste drempel op de begane grond. Indien anders gewenst, dient u rekening te houden met de mogelijkheid van de vervoerder en diens meerprijs op basis van het geldende tarief.

Levertermijn
Standaard levert hygienesupply.nl indien voorradig binnen 1-3 werkdagen werkdagen de artikelen uit.

Indien er door audits of mogelijke andere zaken meer spoed bij de levering van de goederen vereist is kunt u altijd even contact met ons opnemen. hygienesupply.nl streeft er in gevallen waarbij meer spoed vereist is altijd naar in samenspraak met de klant een eventuele deadline te halen.

Indien de levertermijn overschreden gaat worden, om welke reden dan ook, stelt hygienesupply.nl u hiervan in kennis. hygienesupply.nl kan niet aansprakelijk worden gesteld voor gevolgschade ten gevolge van overschrijding van de leveringstermijn.

Prijzen
De prijzen op de website hygienesupply.nl & hygienesupply.be zijn zowel inclusief als exclusief BTW vermeld.

Wijzigingen in prijs en model even als druk- en zetfouten voorbehouden.

Houdt u echter rekening met een verwerkingstermijn van 5 werkdagen. De kosten en schade als gevolg van niet tijdige betaling komen voor uw rekening.
Eventuele incassokosten vanwege niet tijdige betaling zullen worden doorberekend.

Betaalmogelijkheden
Wat zijn onze betaalmogelijkheden?

1.iDEAL (alleen beschikbaar voor nederlandse gebruikers)
De volgende banken zijn hierbij aangesloten: ABN AMRO, ING, Rabobank, ASN Bank, Friesland Bank, RegioBank, Triodos Bank, Van Lanschot Bankiers of SNS Bank. iDEAL is veilig, snel en makkelijk!

Waarom iDEAL?

  • U betaalt via uw eigen bank, dus vertrouwd en veilig.
  • Registreren of speciale software downloaden is niet nodig.
  • Uw iDEAL betaling wordt meteen verwerkt en is direct zichtbaar in je rekeningoverzicht.
  • Betalen met iDEAL is bij Hygienesupply altijd gratis.

2.Creditcard
Bij Hygienesupply kunt u betalen met uw Visa en Mastercard creditcard. Bij ons kunt u er vanuit gaan dat je betaling veilig verloopt. Wij versleutelen uw creditcards gegevens via de SSL-methode en dit is altijd veilig. Tijdens de betaling wordt er gevraagd naar uw CVC code. Deze 3-cijferige code vind u op de achterkant van je creditcard, het zijn de laatste 3 cijfers.

  • Waarom kiezen voor een creditcard betaling?
  • Betalen met je creditcard kun je bij Hygienesupply zonder extra kosten doen.
  • U hoeft zich niet te registreren.
  • Uw gegevens worden veilig verstuurd en niet opgeslagen.

(Wanneer u ervoor kiest te betalen met creditcard zal uw creditcard direct belast worden)

3.Paypal
Als u kiest om via Paypal te betalen, word u na het bestellen direct doorgestuurd naar de website van Paypal. U kunt u hier aanmelden voor een nieuw account of inloggen met je bestaande Paypal gebruikersnaam en de betaling bevestigen.
Van ons ontvangt u na betaling een ontvangstbevestiging.

  • Waarom kiezen voor Paypal?
  • Betalen via Paypal is veilig en snel.
  • Met een Paypal account hoef je niet iedere keer je financiële informatie opnieuw in te vullen.
  • U heeft extra zekerheid vanwege de Paypal aankoopbescherming voor verzendbare goederen.

4.Op Factuur (alleen mogelijk voor bedrijven)
Wanneer u kiest voor een betaling op factuur zoals door uw btw nummer geverifieerd worden bij de belastingdienst. Wanneer wij hierop een geldige check ontvangen zult u de producten geleverd krijgen. Daarnaast ontvangt u van ons een digitale factuur welke toegezonden word naar het door u op gegeven emailadres. Wanneer er geen geldige verficatie op het btw nummer mogelijk is zullen wij u vragen om de factuur vooruit te voldoen alvorens wij de artikelen afsturen.

  • Waarom kiezen voor factuur?
  • Betalen via een Factuur is veilig en snel.
  • U hoeft geen financiele handeling te verrichten tijdens het bestelproces.

5. bancontact / mr cash (alleen voor belgische gebruikers)

Bancontact is een bankbetaalmethode uit en voor België, waarmee uw klanten via hun eigen vertrouwde bankomgeving betalen. U kunt Bancontact zien als de iDEAL van België.

Waarom kiezen voor bancontact / mr cash?

  • U betaalt via uw eigen bank, dus vertrouwd en veilig.
  • Registreren of speciale software downloaden is niet nodig.
  • Uw Bancontact / Mr Cash betaling wordt meteen verwerkt en is direct zichtbaar in je rekeningoverzicht.
  • Betalen met Bancontact / Mr Cash is bij Hygienesupply altijd gratis.

6. Overboekingen

De naam van deze betaalmethode zegt het al… bij de keuze voor overboeking regelt u de betaling via bankoverschrijving. Wanneer u kiest voor deze betaalwijze, ontvangt u de betalingsinformatie direct op uw scherm of per e-mail. Nadat de order is betaald, worden wij direct op de hoogte gebracht van de status zodat wij de order kunt uitleveren.

7. KbcOnline (alleen voor belgische gebruikers)

De KBC/CBC-Betaalknop is een online betaalmethode voor de klanten van de KBC en CBC, samen de grootste bank van België. KBC richt zich op Vlaanderen en CBC op Wallonië. De banken bieden hun klanten een betaalknop aan waarmee gemakkelijk en snel online betaald kan worden.

8. Ogone Belfius Direct Net (alleen voor belgische gebruikers)

Belfius is een van de grootste Belgische banken. De bank voorziet in een eigen betaaloplossing voor haar klanten. Belfius klanten kunnen op deze manier in hun vertrouwde bankomgeving realtime betalingen verrichten. De informatie zoals begunstigde, bedrag en omschrijving worden vooraf opgegeven wat de kans op mislukte transacties elimineert. Betalingen via Belfius Direct Net zijn gegarandeerd en de status is direct beschikbaar. Dit maakt de betaalmethode een uitstekende manier om betalingen te ontvangen van Belgische klanten.

9. Ogone DirectEbanking (alleen voor belgische gebruikers)

DIRECTebanking.nl is een nieuwe en gecertificeerde online betaalmethode waarmee Europeese rekeninghouders betalingen kunnen uitvoeren via hun lokale online betaalmethodes. Veel Europeese banken zijn al aangesloten bij DIRECTebanking, waaronder de grootste Nederlandse en Belgische banken.

10. Billink: achteraf op factuur betalen

Bij achteraf betalen kunt u eerst zien wat u besteld heeft en dan de factuur betalen. Indien u kiest voor achteraf betalen gaat u akkoord met de daarbij behorende algemene voorwaarden. Voor de beoordeling van uw aanvraag worden de door u ingevulde gegevens conform de bepalingen van de algemene voorwaarden doorgezonden naar Billink B.V. . Indien akkoord kunt u achteraf betalen op rekening. U ontvangt dan van ons de bestelling en een factuur.

Let op! Deze factuur moet u op tijd betalen via een betaalkoppeling die per mail wordt verstuurd via Billink B.V.

De afhandeling van uw betaling wordt door ons uitbesteed aan Billink B.V. Wanneer u de bestelling heeft afgehandeld, wordt er binnen 3 dagen een mail vestuurd met een betalingslink ofwel een betaalkoppeling.

Rekeningnummers:
Bij het achteraf betalen via Billink B.V. ontvangt u een link per mail naar het door u opgegeven mailadres. LET OP! U krijgt dus geen acceptgiro bij uw bestelling of via de post. Deze mail ontvangt u binnen 3 dagen nadat u een bestelling heeft geplaatst. Wanneer u deze gaat betalen kunt u deze voldoen doormiddel van iDeal. Lukt het niet? Stuur dan een e-mail naar info@billink.nl met uw ordernummer en vraag.

Billink B.V. is eigenaar van de factuur, voor iedere vraag dat betaalgerelateerd is moet contact opgenomen worden met Billink B.V.

Betalingstermijn is 14 dagen.

  • Is uw bestelling geweigerd? Dan kan dit verschillende redenen hebben:
  • De ingevulde gegevens zijn niet correct.
  • Het adres is niet herkend of het is niet het adres waarop je woont.
  • U heeft nog openstaande facturen. Deze moet u eerst voldoen voordat u opnieuw Achteraf Betalen kan gebruiken.
  • De hoogte van het aankoopbedrag is te hoog waardoor het kredietrisico voor Billink B.V. te groot is. Het maximale besteedbedrag is voor particulieren €400,00 (voor bedrijven is dat €2500) met achteraf betalen.

LET OP: U bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van uw gegevens, wanneer u geen mail ontvangt na de bestelling zou het goed kunnen zijn dat u per ongeluk een foutief e-mailadres ingevoerd heeft. Neem in dit geval binnen 1 dag na bestelling contact op met onze klantenservice om incassokosten te vermijden door een foutief ingevoerd e-mailadres.